kalo rajen kLik lah :P

geng2 ice ! let us be a better person :)

Thursday, May 10, 2012

nak kahwin..tapi..



baru-baru ni ade member aku ajak pegi kursus kawen..
memanglaa aku teringin sgt nak kawen awal2..sape taknak kan...
tapiiiiiiiii...............
tak tahu kenapa aku rasa aku takkan kawen..
mungkin kerana ade something yg menghalang...
atau mungkin tak sempat...?? hurmm ~~~
kenape takde dlm imaginasi aku pun yang aku akan berkawen.?
tak dapat nak bayangkan.....
macam mane tu eh......

tapi aku nak sangat ade anak sendiri comel mcm ni... 




hmmm :)
alangkah bertuahnya mereka yg dah berkahwin..
tahniah..peliharalah hubungan sebaiknya........ :)

#perancangan Allah pasti Maha Hebat#


5 comments:

ecadwinkyasha said...

eca pun nak kawen tapi takde calon lagi.

oranglidi said...

amboi. anak sape la mata bsar macamtu ye? haha.

kalu ko blum bleh bygkan kawen tu maknenye ko blum masuk tahap wajib kawen le tu. haha

johari said...

ala..np xkawen lg..cari la cepat calon.sy singgah sini..

jedi said...

doakan moga bertemu jodoh yang baik

ain dzaya said...

insyallah. bk2 berdoa ye, moga dapat calon yang terbaik dari ALLAH.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...