kalo rajen kLik lah :P

geng2 ice ! let us be a better person :)

Tuesday, September 3, 2013

bahagia.



mengorbankan kebahagian diri demi kebahagian orang lain...
patot ke...?? hypnotized
dengan alasan 'aku bahagia kalau kau bahagia'

bahagia kah 'aku' sebenarnya ??

betol ke tindakan ni....
knape aku rasa seolah2 ada something wrong...somewhere...


perasaan ku..mungkin aku mampu sembunyikan lagi..
agar kau tak nampak...
agar kau nampak aku bahagia...
tapi perasaan kamu....pun....aku faham benarrr......sad




3 comments:

Eye_nee said...

beb beku..lama ko hilang...kemudian ko muncul dgn luahan sendu...hidup kena terus...Jd ais utk nyamankan air yg panas..dah lama sebenarnya ko korbankan kebahagian itu..tp terkdg ko juga mampu menyebabkan org lain tanggung sakit yg teramat disbbkan kesejukkan ko tu...

Apa yg gua merepek ni beb....heheh..

oranglidi said...

stuju dgn eyenee. smoga dpt yg terbaik cik ice.

syana mizwateva said...

cik kak..u're strong enough to face this thing..so cik kak, jadilah ais ketul yang kental dan tak mudah cair..hehe..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...