kalo rajen kLik lah :P

geng2 ice ! let us be a better person :)

Saturday, June 11, 2011

makan telur penyu


Alangkah indahnya kalau aku dapat berada kat bukit jalil malam ni...waa! Nak tengok red warrior bergomo ngan penyu. Mesti hawttt u..dua kuasa gergasi bola sepak pantai timur bertembung. Tapi apakan daya. Ku dipenjara, terkurung...terhukumm. Hanya bertemankan sepi ~ La la la ~ * siapa tahu lagu ni? **jiwang ouhh...

Caiss budak ice ni..bajet dipenjara konon. Pagi ni kan kena pergi ke terengganu untuk pendaftaran universiti. Hurm...terasa diri curang di situ..uhuk2. Penyokong2 kelantan lain sibuk berkonvoi ke stadium bukit jalil, aku pulak ber'konvoi' ke negeri lawan.....nice..ahaks ~



designed by : Oren Kecik

GOMO KELATE GOMO !! bagi yg tak tau, gomo bermaksud berjuang berhabis-habisan/bersungguh-sungguh/bermati-matian..bukan bergomol ye rakan2..hahaha ~ Memang la gomo tuu asal dari perkataan gomol tapi maksudnya lain. Gomol tu bunyi nye macam tettt je..xseswaaai ~ :P Dalam versi omputihnye, GO MORE KELATE GO MORE !!


MyEm0.Com

Hopefully perlawanan malam ni bersih..dan tidak diatur sebagaimana khabar angin yang bersepoi2 kat akhbar tu. Baru lah kita dapat tahu yang mana satu hero sejati. Tak gitu.

"Kepada penyokong2 the red warriors, ingat deh pesaney tok guru...biar jurus2 sket sek2 kito". Ce kelih sini :: kelate.net ::

9 comments:

Miecyber said...

Kelantan menang kot...

Kesan Malaria melalui hand phone
Di Mana Ada Kemahuan, Di Situ Ada Jalan...
Bangladesh VS Vietnam

budak ice said...

miecyber : hampir menang...tapi takde rezeki smlm..hehe

oranglidi said...

rilek yeee.. trengganu negeriku menang. hehehee

budak ice said...

orang lide : ooo..mung ore terengganu upenye?? hahaaha..tahniah menang..g tgk x mlm tu?

Eye_nee said...

na..na..na..na..na.na..tenganu kiteeeeee.....

oranglidi said...

ho laaaa. org ganu. tengok kat mamak jeeee. duk perok jauh a nk g stadium

budak ice said...

kak eye_nee : amboi kak eye_nee...ciap nyanyi lgu negeri ea..hahaha

budak ice said...

oranglidi : hehe..bes r mu..ak xnero tido lps match..wakaka

Orkid Edyliyne @ OrkEd said...

amat meminati bola sepak rupanya...
hehe...
OE tak berapa nak minat bola sepak...
ngantuk je kalau tengok...
tak ada perasaan lansung...
hehe...
(n_n)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...