kalo rajen kLik lah :P

geng2 ice ! let us be a better person :)

Wednesday, July 28, 2010

fight or flight

i choose FIGHT ! ♛
......but how long i can stand it ?




** aku rasa konfius pulak. patot kah kita teguh dengan sesuatu pendirian atau jadi fleksibel dengan sesuatu keadaan ??....arghh..otak! kenapa ko pikir macam nii?! **


MyEm0.Com

13 comments:

SyidaGorjes said...

nape nak berfight2 nih?tak baik tau,ni bulan syaaban....

Eye_nee said...

Situasi memain kan peranan dlam setiap Pendirian...as long as kita tak rugi apa-apa..Yg penting jgn mencair sebelum waktu yer....

kodok hijau the ghost writer said...

tgk pada keadaan..kadangkala pendirian itu jika boleh menyusahkan kita kita abaikan.. sebab dalam hidup mana ada yang tetap semua akan berubah bukan, dari bayi, jadi kakak, remaja, belia, dewasa, tua, mati, hidup kembali.. di sana baru kekal.

berfikir guna akal...bukan guna otak semata mata k

ASaDa RyutaRo said...

kena fleksibel.. tetapi bukan terus mengalah..

ice♥ice said...

akak gorjes : kih2..fight mhadapi cabaran la kak :)

kak eye_nee : wah mdalam mksudnye tu..ice xkn cair! ngee!

kodokhijau : thanx kerana memahami ice..sgt stuju dgn pdpt awk.. :)

asada : betol jgk tu :)

nas said...

apesal ngan badan burung tue...cm pelik jerk..
huhu..kite knela teguh ngan pendirian kita...:)


jom bace entri terbaru nas klik:

minum minuman segera tak elok

ice♥ice said...

nas : burung tu xdera la..sbb gadoh brebut awek kot :P

normie said...

eemmm.. hahaha.. gadoh berebut awek yang kelakar tu..

ice♥ice said...

normie : haha :P awek punye psL.

akuvision said...

kalau rasa pendapat itu benar dan tidak menyeleweng, kita pertahankan. Kalau pendapat orang lalin, lebih baik dan atas dasar memperbaiki sesuatu dari negatif ke postifi, apa salahnya kita fleksibel. Itu pendapat saya

ILYAH said...

Depends on situation....:-)

syahira ariff said...

teguh dgn pendirian
jgn mudah tunduk pd perubahan
=]

Nur Hayaty said...

depends...flexible tu boleh tetapi lihat pada keadaan, kalo ianya melanggar batas syariat lebih baik tinggalkan..=]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...