kalo rajen kLik lah :P

geng2 ice ! let us be a better person :)

Saturday, August 21, 2010

istana pasir


ingin sekali aku berlari ke pantai
membina istana pasir
menjadi permaisuri yang bersenang-lenang
ditemani hamparan pantai
jauh dari kesibukan...










namun aku sedar aku punya tanggungjawab
sebagai mujahidah di jalan-Nya
mendalami ilmu yang tiada penghujung
biar payah enggan sesekali aku berundur

kerana aku tahu...
ada kesenangan selepas kesusahan...

dan istana pasir itu hanya berdiri sementara.


18 comments:

Che Armster said...

lawa gile n tabah gila diorang ni buat sand castle ni.. salute2

hentakbelipat said...

semat gleee

ice♥ice said...

che armster : betol2..naseb baik xde y pedajal diorang..ahaha :P

hentak belipat : iyeee semat n ensem ! :)

belalang hijau said...

perh...ayat mu lebih menikam kalbu drpd pic sand castle tue...

huhuhu...

ice♥ice said...

belalang : oit belalang..perli kaa? haha..xde la..tetibe insap kejap :P

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

datang hujan runtuh la ia

Nur Hayaty said...

perlukan kesabaran untk buat istana pasir,bak kata org tua2,kalo takut dilanda ombak ,jangan berumah ditepi pantai,nahh...istana ni sekali dilanda ombak,tak ada peninggalan sejarah langsung..hehe ops...membebel panjang plak kat sini..hehe

sugar2 kapas strawberry said...

haihh..klu la bole bersennag lenang mcm tuan puteri kn..xdenya otakk nk sesak ngn accounting.ahaha

ice♥ice said...

brutaL soLo : hihi..kena pasang bumbung untk istana pasir tu..

yaty : hahaa betol2..smgt je diorg wt istana pasir lawa2 tu kan..brani buat brani tanggung lar :P

cik sugar2 : sbnrnye kita lagi btuah drpd tuan puteri tu..dia mane reti accounting..hihi

MissXYZ a.k.a Abaikan said...

mmg berseni klu leh wt cm tu huhuhu tgn keras jd tukang tgk je la =)

Amni said...

cantik blog ni... suka sangat backgroun dia... =)

syahira ariff said...

geram rasa nak terjun dan runtuhkan istana pasir tu

Eye_nee said...

wah ice sudah pandai madah bermadah..puisi berpuisi...tak takut cair ker dgn ayat-ayat penuh pegertian gitew.....

ice♥ice said...

miss xyz : hihi same lar kite :P

amni : ye ek..hehe..tenkiew amni :)

syahira : hahaha..berjiwa perosak betol la awk ni :P

kak eye_nee : hahaa malunye dgn kak eyenee! ice blom terer mcm akak..hiihi..tgh blajar

normie said...

nak wat jgk arr guna tepong gandom kat umah.. ahaks..

ice♥ice said...

normie : haha try r kalo bole :P

FloEllen said...

cantiknya sand castle ni....hehhee

FloEllen said...

cantiknya sand castle ni....hehhee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...