kalo rajen kLik lah :P

geng2 ice ! let us be a better person :)

Friday, April 2, 2010

tak cukup tido

ah. baru aku ingat. da bape hari da aku x off my issey. asal dia nak 'sleep' je, aku kejut dia. tak kira sebelom subuh ke, or lewat malam masa hantu-hantu bertandang + bertendang. nak buat macam mana.dia ni fevret aku. adeh cian nya. tak cukup tido.

patot la lembap semacam je. bukan lembap basah weh. lembap lambat. nak ber-blogwalking pun tak senang. er patot ke aku off.sayang la. kalau aku tak off...........



meletop..?!


arh.tak mau.tak mau !! jangan la meletop. kalau nak meletop pun tunggu la aku ada duit banyak2 dulu. owkey2..awak berehat ye issey. awak demam panas ni. makan panadol tu..tapi jangan makan banyak sangat, nanti overdose plak.

tido ye issey. sejam dua lepas ni saya kejut. heheh ~


hati kecil ice :: saya pun nak sleep jugak..hee.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...